среда, 12. мај 2010.

:winkwink:


Herinner je de basisschool en de middelbare school? Eigenlijk, herinner je de dagen die je op school (niet) doorgebracht hebt?
De leerlingen denken verschilende excuses uit...Eigenlijk, ze zouden alles doen om op school niet te blijven. Sommige leerlingen zijn echte leugenaars. Ze zijn de fantasierijke leerlingen en ze kunnen een paar dagen plannen smeden omdat ze op school niet willen zitten. Deze soort leerlingen is zeldzaam. De andere soort leerlingen is talrijker – de leerlingen die simpel talent hebben om colleges te vermijden. Hun excuses zijn misschien niet zo creatief maar...het doel is hetzelfde – op school niet te gaan. Zo is dat. Ik splits de uitvluchten in drie groepen:
1. De pijnen
a) Ik heb hoofdpijn/buikpijn/keelpijn...
b) Ik heb pijn in mijn knie, ik kan in school niet komen
2. Iemand/iets anders is schuldig
a) De file in de stad
b) De band van de bus is geklapt
c) Ik moest mijn zusje naar de dokter brengen
d) Mijn broer heeft me toevallig in het appartement opgesloten
e) Ik zat klem in de lift...
3. Geen echte excuus
a) Ik ben moe
b) Ik wil nog slapen
c) Voor de school...
A: ”We zijn al tien minuten laat. Koffie drinken?”
B: ”Natuurlijk!”
:D

1 коментар:

  1. Ik denk dat mijn schoolarts mijn naam, achternaam en mijn moeders naam weet.
    "Dag... Ik heb keel pijn. I denk dat ik aan het sterven ben:D"
    "hoelang ben je naar de school niet gegaan?"
    "Vandaag.. En morgen"
    Ik mis middelbare school :D

    ОдговориИзбриши