субота, 27. март 2010.

Hardcore hardware


Ik heb heel veel ETF-vrienden die informatica of programing of zoiets (voor me dat is ’iets met computers’) studeren...en ze zeggen dat hardware schattig uitzien kan! En voor me dat is ongeloofelijk! (: Gisteren heb ik een essay via e-mail tot mijn docent die in Tokio woont (aaaw, een Japannertje! Zijn achternaam is Toyota! Grappig. :D ) gestuurd..en zijn antwoord was (niet in het Nederlands (; ): „Beste Nevena, Ik kan jou document niet lezen. Kan je hem nog een keer sturen maar als rich/word document?“ Natuurlijk had ik geen idee wat dat betekent en zo stuurde ik het antwoord van Toyota tot Marko en hij legde me uit wat Toyota gedacht had. xD Ik heb geen (geen!) band met de computers! Maar ik vind ’iets met computers’ als een beroep leuk (: ...En het spijt me omdat mijn hersenen dom voor de comuters is. /: (Ik kan een document in Word niet behoorlijk besparen, wat anders te zeggen?) En zo schrijf ik mijn blogje en verwonder ik me heb ik goed het imperfectum gebruikt. (;

Нема коментара:

Постави коментар