уторак, 9. новембар 2010.

En toch beweegt zij!


Arme Branko! ”Voor het ontbijt eet ik vierendertig eiern, vijftien broden, dertien pakken van ham en kaas, zeven lepels en negen vorken. Ik eet en eet maar ik kan nooit zat worden. Ik rammel van de honger. Waneer is de lunch? Om half drie? Oh, ik kan niet wachten! Ik moet nu iets lekkers eten.” Het tussendoortje voor Branko – zesentwintig pannenkoeken en een bord! Toen Branko zijn militaire dienst vervulde, at hij dertig borden van de bonensoep meer dan was toestaan. Eindelijk, Branko werd ontslagen omdat in militaire ze hem niet konden voeden. Eens at Branko ćevape maar hij at ook een bord en een vork. Obers gaven Branko bij de politie aan maar hij betaalde geen boete omdat hij een pak van paperclips voor de rechter at. Branko eet ook: gramofoonplaten, glas, gloeilampen, blikjes, papier, nagels en scheermes. Branko eet alles! Hij at eens een fiets ’partizan’! Ongelofelijk! En Branko heeft geen maagpijn! Maar hij heeft wel een paar operaties....
Kosmische vragen: wie ben ik? Waar komen we vandaan? Waarom is de hemel blauw? Hoe komt dat Branko zoveel kan eten?

Wie weet, wie weet.... Ipak se okreće!

o.O http://www.alo.rs/vesti/32646/Vise_ne_jedem_bicikle

3 коментара: