субота, 25. децембар 2010.

Ta-ta-ta-tira!


Pablo Picasso heeft gezegd dat “elk kind een kunstenaar is maar dat het problem is om kind te blijven als je al opgegroeid bent.” Kinderen zijn direct, openhartig, creatief en een beetje gek. Hun ideeën, wensen en vragen vind ik best grapig. (: Omdat het Nieuwjaar komt, zijn er hier een paar nieuwjaarbriefjes van kinderen voor Sinterklaas.

1. Ik wil worsten voor avondeten hele jaar. Elly
2. Ik wil een spin kopen. U moet komen en voor hem betalen. De dierenwinkel werkt precies tot 5 uur. Is dat ok? Nathan
3. Als dat mogelijk is, wil ik 12 jaar oud tot het einde van mijn leven zijn. Ben
4. Kan ik mooier zijn dan mijn vriendin Sabrina? Dat is mijn grootste en einige wens. Diana
5. Mijn moeder zegt dat u niet zou komen als ik vloekt. Bent u allergisch voor vloekken? Victor
6. Neemt u vaak een douche? Elisabeth
7. Zegt u „Ho-ho-ho!“ omdat u geen andere taal spreekt? Polin
8. Als u geld geeft, print u het zelf? Als het antwoord „Ja“ is, dan geeft u zwart geld, nietwaar? Marc
9. Mijn opa en mijn vader zijn kaal. Zou ik ook kaal zijn? Bent u kaal? Tom
10. Wat is goed en kwaad voor u? Mag ik grapjes maken? Ik heb twee broers en twee zussen. Marry
11. Hoe komt dat u heeft aan Richard PlayStation 2 gegeven en niet aan mij? U speelt vals. Ted
12. Dank u wel voor mijn cadeau van vorig jaar. Dit jaar hoop ik op een groter geschenk. Ana

...enzovoort, enzovoort... (:

Gelukkig Nieuwjaar en veel succes met jullie examens! (:

5 коментара: