уторак, 20. децембар 2011.

Watskeburt?! - Facebook samenvatting


Met Facebook ben je verbonden en deel je alles met iedereen in je leven. En het is gratis. Het klinkt leuk. Men vraagt zich af: ”Waarom niet? Het is echt gratis en interessant.” We horen vaak dat iemand zegt dat alle sociale netwerken, vooral Facebook, een soort paradox zijn omdat zulke netwerken de mensen moeten verbinden en niet de afstand tussen hen trekken... Misschien klopt dat maar ik heb geen probleem met Facebook en ik denk dat hij ook geen probleem met mij heeft. (; Voor de eerste keer heb ik opgemerkt dat(echt!)iedereen over dezelfde dingen spreekt/schrijft of dezelfde links en video’s plaatst en dezelfde grappen maakt! Echt waar. Wat is nu superpopulair? Elke tweede link is een liedje van Lana del Ray. Elke derde link is Gotye – Somebody I used to know. Indira Radić heeft een groot success met haar nieuw liedje in het Fraans gemaakt. Elke tweede status is: “Ik hou niet van de sneeuw” of “Ik haat de sneeuw in Belgrado” of “Waar is die sneeuw??? Ik zie hem niet, ik woon in Zemun!” Hmm, wat nog… Ah, ja – een ‘daverend’ applaus voor Ljubiša Milanović. Het commentaar over de 9gag hoef ik niet te maken, het is duidelijk genoeg. Pantela is de nieuwe religie geworden. Ook schrijft men veel over de dood van Kim Jong Il en over de site die in zijn memoriam is gemaakt - ’Kim Jong Ling kijkend naar dingen’.

Dus, watskeburt??!

Ik ben een heel grappig boek van Robert Vuijsje aan het lezen...nu ga ik met het lezen voort... (:

Tot morgen!

3 коментара: