недеља, 10. март 2013.

Top 20 van deze week



1. Ik zag een oma op scooter die door fille langzaam reed.
2. Ik proefde popcornijs.
3. Na 9 maanden (en met letters - NEGEN maanden) ben ik opnieuw in het bevolkingsregister ingeschreven. :D Nu staat een ander nummer op mijn identiteitskaart. Dag, ik ben Nevena 004277250.
4. Ik was in Smederevo met mijn vrienden.
5. Ik verloor mijn gsm. Maar deze keer echt.
6. Mijn zusje legde me uit wat pickleball is. Pickleball heeft niets te maken met komkommers.
7. Nu weet ik dat sommige studenten in VS met het reconsturueren van woorden moeite hebben.
Professor: Voor de volgende les moeten jullie Origin of Spicies lezen.
Studenten komen in de bibliotheek: Dag, ik heb een boek nodig - Oranges and Peaches.
8. Nu ken ik een Begische grapje: Ik zie je graag ... van de trap vallen.
9. Ik keek naar een SF film - Destination Moon.
9. Ik las een paar SF verhalen van Edmond Hamilton en Arthur Feldmann.
10. Deze week wordt steeds beter en beter - moodle is kapot. :D
11. Mijn kater Mosa is officieel op dieet.
12. Diakritische tekens op m'n computer bestaan niet meer, kijk maar - c c s z
13. Mijn zus kreeg een 10 (molecularie evolutie).
14. Mijn moeder kreeg een A+ op taaltest Engels.
15. Moodle werkt weer :D
16. Mijn vader gaat weer fietsen. :D
17. Mijn zusje moet bril dragen.
18. Ik ruimde eindelijk mijn kamer op. :D
19. Mijn vriend is pas nu uit Smederevo teruggekomen. Hij was door de politie opgepakt omdat hij door eenrichtingsstraat reed.
20. Het goedemorgen liedje van de week - Summer wine.

2 коментара:

  1. Nummer 5 is zorgwekkend ( stuur je me aub jouw telefoonnummer via mail op, ik moet je dringend iets vragen:))
    Nummer 7 en 8 zijn echt belachelijk:)

    ОдговориИзбриши
  2. hahah ik zie je graag van de trap vallen :D leuk dat dat is!

    ОдговориИзбриши